Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΒΗΜΑτίζοντας!

Περνώντας το πρωί για "καλημέρα" απ' τα γραφεία των συναδέλφων στη σχολή, έτρεμα πάντα αυτή τη χρονιά μήπως τρακάρω εκεί τον Ανδρέα. Ένα από τα όψιμα χόμπι του καλού συναδέλφου ήταν να με πειράζει για τις "καινούργιες ανοησίες" (το λέω κομψά!) που έγραφα στο πιο πρόσφατο άρθρο μου στο Βήμα. Η γνώση του ιδιότυπου χιούμορ του, βέβαια, με προφύλασσε από την παγίδα της διολίσθησης στην αυτοαμφισβήτηση!

Μπαίνοντας, στη συνέχεια, στην τάξη, ανέμενα την κλασική ερώτηση απ' τους φοιτητές μου: "Αρθράκι σήμερα δεν έχει;" Τους υποσχόμουν -και, όταν ήταν δυνατό, τηρούσα την υπόσχεση- πως, αν μείνει χρόνος στο τέλος του μαθήματος, θα διαβάσουμε και θα αναλύσουμε κάποιο καινούργιο άρθρο (τους ενδιέφεραν ιδιαίτερα αυτά που αφορούσαν ιστορικά, επιστημονικά και φιλοσοφικά θέματα).

Δυστυχώς, το Βήμα δεν παραχωρεί ατομικές σελίδες στους αναγνώστες-αρθρογράφους (όπως έκανε, π.χ., η Ελευθεροτυπία στους "Διαλόγους"), όπου θα μπορούσε κανείς να βρει συγκεντρωμένα τα links όλων των άρθρων ενός αρθρογράφου. Έτσι, αποφάσισα να φτιάξω μόνος μου τη σελίδα που αφορά την (μη-επιστημονική) αρθρογραφία μου, στο site ART & SCIENCE:

Articles (Non-Scientific)

Εκτός από τα links όλων των άρθρων μου στο Βήμα, θα βρείτε εκεί -και θα μπορέσετε να κατεβάσετε- τον συλλεκτικό τόμο ΒΗΜΑτίζοντας! Πρόκειται για ένα αρχείο PDF που περιλαμβάνει (σε δική μου εκτύπωση) το μεγαλύτερο μέρος της αρθρογραφίας μου στο Βήμα (όσα άρθρα έκρινα πως ήταν πιο ενδιαφέροντα).

Ευχαριστώ τη Λουψίμη για την πολύτιμη συνεργασία της στο στάδιο της τελικής διαμόρφωσης ενός άρθρου, όπου συχνά με "ανάγκαζε" να ξαναγράψω ολόκληρα τμήματά του (για να μην αναφερθώ και στην επισήμανση κάποιων λεπτεπίλεπτων γλωσσικών "ολισθημάτων", απ' αυτά που μόνο οι "σπασίκλες" της γλώσσας αντιλαμβάνονται!).

Επίσης ευχαριστώ τον φίλο και συνεργάτη στα blogs μου, ΑΝΤΩΝΗ-ΨΕΡΗΜΟΣ, για τα πάντα εύστοχα σχόλιά του, τα οποία εμπλούτισαν την αναδημοσίευση πολλών άρθρων στα blogs αυτά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου